Jak název Park & shop napovídá, jedním z hlavních benefitů pro zákazníky a zákaznice bude rychlé a snadné parkování a pohodlné nákupy. Společně s bezpečností jsou to nejskloňovanější atributy, které dle průzkumů návštěvníci vyžadují. Olomoucká nákupní zóna u obchodního centra Haná, mezi místními známá jako nákupní park Haná, se dočká investic do dalšího rozvoje. Ty přinesou vyšší komfort pro zákazníky, pestrost služeb i nové nájemce. Již v květnu letošního roku zde například svou pobočku otevřel vyhledávaný řetězec Lidl. Rozšířil tak spektrum obchodů zaměřených zejména na bydlení a domácnost, jako jsou kuchyně Oresi, Möbelix, JYSK, Siko koupelny, OKAY elektro a nábytek, Kuchyně Gorenje, Breno či Electro World.
Ostravský Park & shop u obchodního centra Futurum nabízí zejména módní značky a sportovní řetězce s prodejnami jako Sinsay, Bandi, Gate, Decathlon či Sportissimo. Součástí rebrandingu a zvyšování zákaznického zážitku bude i příchod nových nájemců.
„Obě nákupní zóny těží z komfortní dostupnosti a atraktivního nájemního mixu. Ukazuje se, že formát regionálních nákupních zón se stává synonymem pro rychlé a pohodlné nakupování nejen pro místní, ale také dojíždějící a projíždějící. Tomu jde naproti právě rebranding, který sjednotí vizuální komunikaci a usnadní orientaci vedoucí mimo jiné také k redukcí vizuálního smogu,“ doplňuje Pavel Urban, vedoucí oddělení správy obchodních center v CBRE.
Z rozsáhlých průzkumů z letošního dubna a května mezi maloobchodníky a zákazníky realizovaných společností CBRE vyplývá, že návštěvnost v regionálních nákupních centrech se i přes dlouhotrvající lockdown ze začátku loňského roku téměř nezměnila. Část nákupů se sice přesunula do online prostředí, nicméně zákazníci často kamenné prodejny využívali jako výdejní místa a dopřávali si tak i po osobní zážitek.
Nemovitostní fond Trigea, vlastník obou nákupních parků, se pro rebranding rozhodl po roce od získání objektů do svého portfolia, které zahuje jak obchodní centra a retail parky, tak kanceláře. V obou případech na rebranding naváže atraktivní spotřebitelská soutěž. V termínu 14. a 15. října se budou moci zákaznici zapojit a vyhrát některou ze stovek hodnotných cen.
„Náš fond opíráme o tuzemský kapitál a k nemovitostem přistupujeme jako dlouhodobý vlastník. Proto pro nemovitosti v našem portfoliu vypracováváme dlouhodobé strategie a usilujeme o co nejlepší péči o samotné nemovitosti, jejich uživatele i návštěvníky. Tento přístup se nám vyplácí už v krátkodobém časovém horizontu,“ doplňuje Tomáš Trčka, spoluzakladatel a správce nemovitostního fondu Trigea.
Park & shop Ostrava
- Nemovitostní fond Trigea je vlastníkem od září 2021
- Celková pronajímatelná plocha činí 10 300 m2.
- Nabízí obchody z oblasti módy (33 {148fd986778f74d9800c45b23c416272b13d8db1bbb1b9403265a28fe7c2e05c}), nábytku a vybavení domácnosti (32 {148fd986778f74d9800c45b23c416272b13d8db1bbb1b9403265a28fe7c2e05c}) či sportu (16 {148fd986778f74d9800c45b23c416272b13d8db1bbb1b9403265a28fe7c2e05c}).
- Venkovní parkoviště čítá stovky míst a je zdarma.
Park & shop Olomouc
- Nemovitostní fond Trigea je vlastníkem od září 2021
- Celková pronajímatelná plocha činí 19 200 m2.
- Nabídku tvoří prodejci nábytku a vybavení do domácnosti (70 {148fd986778f74d9800c45b23c416272b13d8db1bbb1b9403265a28fe7c2e05c}) či elektra (14 {148fd986778f74d9800c45b23c416272b13d8db1bbb1b9403265a28fe7c2e05c}).
- Parkování je venkovní a zdarma.
Trigea
- Český komerční nemovitostní fond vznikl v roce 2019.
- Portfolio zahuje obchodní centra, retail parky či kanceláře.
- Investice do komerčních nemovitostí činí od roku 2019 přes 5 mld. Kč.
- Těší se důvěře bezmála 15 tisíc klientů.
- Další informace na www.trigea.cz.
Zdroj: Community