Mobilní myčka STILL šetří peníze i přírodu

15.12.2022 | Článek dne

Pravidelné mytí manipulační techniky dokáže prodloužit životnost strojů až o několik let. Firmy tím mohou výrazně ušetřit náklady nezbytné na údržbu a servis. Mobilní myčka dojede až k zákazníkům, a navíc vše vyřeší naprosto ekologicky. Svou úlohu sehrává i v otázce bezpečnosti, respektive dezinfekce. Koncept společnosti STILL ČR je přitom celosvětovým unikátem. Jak vše funguje a co si o ní myslí zákazníci, přibližuje technický ředitel firmy STILL ČR Pavel Stad.

V čem je vaše mobilní myčka tak unikátní?

Předně nejde jen o mytí. Součástí našich služeb je také kontrola manipulační techniky a případně její údržba. Jinými slovy na objednání přijedeme přímo k zákazníkovi, techniku umyjeme, odstraníme nečistoty i třeba také už nevyhovující náplně, osušíme, zkontrolujeme, mechanické části promažeme. To všechno za těch nejpřísnějších ekologických pravidel. Naše myčka je vybavena recyklací vody, filtry zachytí nečistoty a vše odvážíme a následně ekologicky likvidujeme. Ve zkratce tedy nabízíme mytí, kontrolu i údržbu.

Jak často a proč by se manipulační technika měla mýt?

Je to především kvůli životnosti. Zejména v náročných podmínkách, jako je třeba prašné prostředí ve stavebnictví, technika trpí a zbytečně se zkracuje životnost některých dílů. Pokud vozíky pravidelně myjete, můžete prodloužit jejich životnost klidně i o několik let. V některých případech je to úspora nákladů na opravu a servis až o 40 %. Zákazníkům doporučujeme mytí alespoň jednou ročně. Navíc pokud si od nás zákazník koupí manipulační techniku s full-servisem, jeho součástí je i pravidelné mytí.

V jakém ročním období doporučujete mytí?

Nejde o roční období, ale stav techniky. Naše mobilní myčka funguje celoročně. Jsme schopni mýt až do – 30 °C. Zákazníci pochopitelně nejvíce využívají naše služby v létě. Jednak bývá menší provoz a zároveň je hezky. S tím ale pochopitelně souvisí delší čekací doby, takže je dobré mytí plánovat dopředu. Vždy se ale snažíme zákazníkům vyjít maximálně vstříc.

Co zákazníci na myčce nejvíce oceňují?

Především, že se nemusí o nic starat. Vše, co od zákazníka potřebujeme, je místo o velikosti 30krát 8 metrů. Myčka se obejde bez čisté vody i elektřiny, je zcela soběstačná. Není nutné kvůli ní přerušovat provoz, po domluvě je možné i čištění ve večerních či brzkých ranních hodinách nebo o víkendu. Přítomnost zaměstnanců také není třeba. Během jednoho dne dokážeme vyčistit až 25 vozků.

Zákazníci velmi oceňují, že se nestaráme jen o manipulační techniku STILL, ale myjeme i vozíky jiných značek. Velmi nás přitom těší, že se na nás klienti obrací opakovaně, protože jsou spokojení. Dříve si objednávali standardní mycí program, ale už se začínají přiklánět také k nadstandardním službám, jako je péče o bateriový prostor, vysátí nečistot v kabině řidiče, vyleštění oken, ošetření plastů vozíku ochrannými přípravky a podobně.

Co vše lze v myčce čistit?

S nadsázkou všechno do výšky 4 a délky 8 metrů. Myjeme ručně vedené vozíky, čelní spalovací i elektrické, ale klidně se postaráme i o auta, minibagry, přepravky, boxy a mnohé další. S jednou automobilkou jsme dokonce spolupracovali při vývoji nové karosérie, kterou si u nás v myčce zkoušeli. Dokážeme čistit i v interiérech. To už pochopitelně není myčka, ale náš koncept parního čištění a dezinfekce. I s tím je ale spojena už zmiňovaná kontrola a údržba.

Jak jsou při mytí vyřešeny ekologické požadavky?

Při procesu mytí manipulační techniky vzniká velké množství nečistot, kterých se nelze zbavit pouhým odvedením do kanalizace. Mobilní myčka STILL ČR se však postará o nakládání s těmito odpady s extrémní šetrností a bez jakýchkoliv nároků na zákazníka. V myčce máme samostatnou čističku odpadních vod, která obsluze nahlásí, kdy je potřeba znečištěnou vodu odstranit. O její následnou ekologickou likvidaci se stará náš externí partner. Vše splňuje nejpřísnější normy.

Myčka byla velmi vytížená i během pandemie covidu-19. O jaké služby se jednalo?

Díky naší unikátní technologii garantujeme bezinfekčnost až na 30 dní. Klientela to zejména v letech 2020 a 2021 velmi vyhledávala. Upřímně ale i dnes je to nezanedbatelná služba, kterou zákazníci stále poptávají. Jde o velmi účinnou prevenci nejen kvůli covidu-19, ale i dalším zejména respiračním onemocněním.

Proč bych si u vás jako zákazník měl objednat mobilní myčku?

Protože se vám to vyplatí. Snížíte si náklady na údržbu a opravy vaší manipulační techniky a o prodloužíte její životnost. K čisté technice se také zaměstnanci lépe chovají. Zároveň díky nám nemusíte riskovat případné nemalé pokuty, které vám hrozí při neekologickém nakládání s odpadní vodou, náplněmi a dalšími látkami, pokud byste si techniku neodborně myli sami. Největší výhodou je ale komplexnost našich služeb – umytí, kontrola, údržba. Navíc při pravidelném využívání myčky poskytujeme na naše výrobky prodlouženou záruku.

Zdroj: STILL ČR

Dopravní rok 2023: rekordní rozestavěnost silnic a dálnic, rekordní dopravní rozpočet a digitalizace

Ministr dopravy Martin Kupka představil priority resortu pro letošní rok. Aktuálně je ve výstavbě rekordních 241,3 kilometrů dálnic a silnic I. třídy s výhledem otevření převážně v letech 2023 a 2024. Dále zjednodušujeme lidem komunikaci s úřady a přístup k informacím v dopravní oblasti, přibydou i další funkce Portálu dopravy, navrhli jsme zpřehlednění bodového systému a chystáme se na zrušení velkých techničáků od počátku roku 2024.

Ředitelem logistiky společnosti PST CLC Mitsui-Soko se stal Petr Kotora

Novým ředitelem logistiky společnosti PST CLC Mitsui-Soko byl od 1. ledna 2023 jmenován Petr Kotora. Tuto funkci převzal po Jiřím Bradnovi, který se v loňském roce stal obchodním ředitelem a je také místopředsedou představenstva společnosti PST CLC Mitsui-Soko.