eLogiq: Konkurenční výhoda
Společnost Element Logic spolupracuje se společností Microsoft a datová platforma eLogiq je postavena na její cloudové technologii Azure. eLogiq umožňuje shromažďovat a analyzovat datové toky z různých zdrojů v reálném čase, což podnikům umožňuje okamžitě podniknout potřebné kroky k optimalizaci skladových činností.
„Nová platforma postavená na technologii Azure a vyvinutá společností Element Logic je důležitým krokem v optimalizaci skladových procesů. Zpřístupnění dat otevírá řadu možností pro zlepšení, zefektivnění a růst. To je pro podniky, které tuto platformu zavedou, konkurenční výhoda,“ říká Daniel Reime, vedoucí globálních partnerských řešení v norském Microsoftu.
„Díky eLogiq můžeme našim zákazníkům pomoci zlepšit interní procesy, zvýšit efektivitu a poskytnout jim rychlejší a spolehlivější vyřizování objednávek,“ říká Sutharshan Nadarajah, technický ředitel společnosti Element Logic.
Data nad zlato
Při vývoji nových a hodnotných zařízení jsou data základem. Pro konkurenceschopnost na měnícím se trhu je přístup k datům z interních i externích zdrojů naprosto nezbytný. Více dat poskytuje lepší přehled pro správné a rychlejší rozhodování.
„Skladová řešení našich zákazníků poskytují cenná data, která platforma eLogiq shromažďuje a strukturuje v databázi. Tato data existují ve více zdrojích, včetně dalších softwarových řešení společnosti Element Logic, eManager, eOperator a eController. Náš software je různě kombinován a využíván pro optimalizaci založenou na datech,“ vysvětluje Sutharshan Nadarajah.
Je to běh na dlouhou trať, nikoliv sprint
Společnost Element Logic optimalizuje skladové procesy již od 80. let minulého století a specializuje se na vývoj softwaru a automatizovaných řešení, která umožňují společnostem navrhovat, provozovat a spravovat komplexní řešení skladů. Software a automatizovaná skladová řešení nepřetržitě generují velké množství dat, která jsou zpracovávána, analyzována a předkládána jako cenné poznatky pro vytvoření důvěryhodného datového základu pro rozhodování.
Za tímto účelem je vyvinuta datová platforma eLogiq. Ta shromažďuje data, strukturuje je a analyzuje a následně je využívá pro různé služby a aplikace s přidanou hodnotou.
V nadcházejících měsících a letech bude do systému eLogiq přidáno několik služeb a aplikací. Půjde například o řešení ovládacích desek zobrazující zpracované klíčové údaje na základě KPIs, nebo řešení API, které umožní systémům řízení skladu získávat surová data ze systému eLogiq. Mezi budoucí služby budou patřit také prediktivní analýzy pohybu zboží a možných problémů, další optimalizace skladu a samotného datového řešení a sběr dat k dokumentování udržitelnosti, řízení rizik a regulačních požadavků.
„Z dlouhodobého hlediska je cílem automatizované řešení skladu, které se samo optimalizuje a upravuje na základě poznatků ze získaných dat. Tím se uvolní čas a zdroje pro jiné úkoly. Naše řešení digitalizace a optimalizace procesů můžeme dodat už jako hotové aplikace a funkce, což znamená, že se naši zákazníci mohou soustředit na jejich hodnotu a výsledek a méně na samotný proces,“ vysvětluje Sutharshan Nadarajah.
„Budeme se soustředit na vývoj nových služeb a aplikací, které rozšíří tuto datovou platformu. Její dostupnost a využití dat pomůže našim zákazníkům zvládat řízení jejich byznysu na trhu
rna ve světě, jež se neustále mění. Bavíme se o produktu, který se bude v následujících letech neustále vyvíjet. Bude to jízda,“ uzavírá generální ředitel Dag-Adler Blakseth.
Zdroj: Insighters.cz