S běžným poskytováním např. úklidových služeb si dnes facility společnosti už nevystačí. „Komplexní řešení na míru v rámci jasné znalosti potřeb je pro klienta velkým přínosem a pro nás závazkem řešit věci komplexně se všemi atributy a nic neopomenout. Pak se klient může věnovat rozvoji svých lidí a svého byznysu, protože o ostatní je již postaráno,” říká generální ředitel OKIN FACILITY Václav Trávník.
Šéf české společnosti působící kromě Česka i na Slovensku, v Polsku, na Ukrajině, v Rumunsku a Bulharsku vidí paralelu facility byznysu s automobilovou rallye. „S trochou nadsázky lze říct, že poskytovatel facility služeb je pro svého klienta spolujezdcem v rallye. Bezesporu velmi užitečným, protože mu umožňuje plně se věnovat řízení a předvídat situace v krátkodobém horizontu. Ale co je dobré pro závod, nemusí být nutně dobré i pro byznys. Solutions partnership oproti tomu nabízí mnohem více. Prakticky se dá říct, že pomáhá klientovi buď s aktivní eliminací překážek „na trati“, nebo mu alespoň umožní se na ty neodstranitelné v mnohem větším předstihu připravit,” používá zajímavý příměr Václav Trávník z OKIN FACILITY.
K tomu, aby vše fungovalo co nejlépe, je vhodné se dobře propojit s klientským prostředím. „Když dostatečně poznáme technologie, procesy, zaměstnavatele i dodavatele, můžeme přijít s řešeními, která klient skutečně potřebuje a budou mu přinášet zvýšení efektivity výroby, zlepšení výrobního nebo pracovního prostředí, úspory energií a prediktivní formy údržby. Pokud bychom zůstali pouhým poskytovatelem služeb, tak tohoto stavu nikdy nemůžeme dosáhnout,” dodává Trávník s tím, že OKIN Group pomáhá zajistit i outsourcing procesů, vývoj aplikací pro terénní a skladové pracovníky či využití umělé inteligence pro předcházení infekcím v nemocnicích.
Zákazníci z různých odvětví
Ve finančním sektoru OKIN FACILITY poskytuje komplexní servis solution partnershipu. „Zastřešujeme více aktivit a jsme partnerem právě v kombinaci několika služeb najednou. Od recepčních, administrativních služeb, přes komplexní úklidy, ale zejména pak odborné technické služby. Tím klienti získávají větší efektivitu i úspory. Odborná doporučení jsou také vedena s důrazem na pokrytí potřeb zákazníků v návaznosti na probíhající projekty. Nejsou to jen ale klienti ve finančním sektoru, kteří nám dali takovou důvěru a my ji s nadšením naplňujeme. Jsou to i klienti z výrobního sektoru, které bych nazval i těžšími, neboť ve výrobním procesu se vyskytuje více komplikovanějších požadavků,” zdůrazňuje Trávník.
OKIN FACILITY nyní poskytuje svým klientům celkem už 82 druhů služeb. A úspěchy slaví i v cizině, např. v Bulharsku firma úspěšně rozjela catering pro významného klienta z farmaceutického průmyslu i z oblasti kavárenského byznysu.
Zdroj: Topic PR