Solution partnership: Pro zákazníky nabízí mnohem více než spolujezdec pro řidiče rallye

01.12.2022 | Článek dne

Společnosti OKIN FACILITY se daří v poslední době být zákazníkům spolehlivým partnerem, který dokáže výrazně ušetřit jejich čas i finanční prostředky. Díky komplexním řešením na míru zákazníkům je o facility služby v české společnosti stále větší zájem u nás i v cizině.

S běžným poskytováním např. úklidových služeb si dnes facility společnosti už nevystačí. „Komplexní řešení na míru v rámci jasné znalosti potřeb je pro klienta velkým přínosem a pro nás závazkem řešit věci komplexně se všemi atributy a nic neopomenout. Pak se klient může věnovat rozvoji svých lidí a svého byznysu, protože o ostatní je již postaráno,” říká generální ředitel OKIN FACILITY Václav Trávník.

Šéf české společnosti působící kromě Česka i na Slovensku, v Polsku, na Ukrajině, v Rumunsku a Bulharsku vidí paralelu facility byznysu s automobilovou rallye. „S trochou nadsázky lze říct, že poskytovatel facility služeb je pro svého klienta spolujezdcem v rallye. Bezesporu velmi užitečným, protože mu umožňuje plně se věnovat řízení a předvídat situace v krátkodobém horizontu. Ale co je dobré pro závod, nemusí být nutně dobré i pro byznys. Solutions partnership oproti tomu nabízí mnohem více. Prakticky se dá říct, že pomáhá klientovi buď s aktivní eliminací překážek „na trati“, nebo mu alespoň umožní se na ty neodstranitelné v mnohem větším předstihu připravit,” používá zajímavý příměr Václav Trávník z OKIN FACILITY.

K tomu, aby vše fungovalo co nejlépe, je vhodné se dobře propojit s klientským prostředím. „Když dostatečně poznáme technologie, procesy, zaměstnavatele i dodavatele, můžeme přijít s řešeními, která klient skutečně potřebuje a budou mu přinášet zvýšení efektivity výroby, zlepšení výrobního nebo pracovního prostředí, úspory energií a prediktivní formy údržby. Pokud bychom zůstali pouhým poskytovatelem služeb, tak tohoto stavu nikdy nemůžeme dosáhnout,” dodává Trávník s tím, že OKIN Group pomáhá zajistit i outsourcing procesů, vývoj aplikací pro terénní a skladové pracovníky či využití umělé inteligence pro předcházení infekcím v nemocnicích.

Zákazníci z různých odvětví

Ve finančním sektoru OKIN FACILITY poskytuje komplexní servis solution partnershipu. „Zastřešujeme více aktivit a jsme partnerem právě v kombinaci několika služeb najednou. Od recepčních, administrativních služeb, přes komplexní úklidy, ale zejména pak odborné technické služby. Tím klienti získávají větší efektivitu i úspory. Odborná doporučení jsou také vedena s důrazem na pokrytí potřeb zákazníků v návaznosti na probíhající projekty. Nejsou to jen ale klienti ve finančním sektoru, kteří nám dali takovou důvěru a my ji s nadšením naplňujeme. Jsou to i klienti z výrobního sektoru, které bych nazval i těžšími, neboť ve výrobním procesu se vyskytuje více komplikovanějších požadavků,” zdůrazňuje Trávník.

OKIN FACILITY nyní poskytuje svým klientům celkem už 82 druhů služeb. A úspěchy slaví i v cizině, např. v Bulharsku firma úspěšně rozjela catering pro významného klienta z farmaceutického průmyslu i z oblasti kavárenského byznysu.

Zdroj: Topic PR

Dopravní rok 2023: rekordní rozestavěnost silnic a dálnic, rekordní dopravní rozpočet a digitalizace

Ministr dopravy Martin Kupka představil priority resortu pro letošní rok. Aktuálně je ve výstavbě rekordních 241,3 kilometrů dálnic a silnic I. třídy s výhledem otevření převážně v letech 2023 a 2024. Dále zjednodušujeme lidem komunikaci s úřady a přístup k informacím v dopravní oblasti, přibydou i další funkce Portálu dopravy, navrhli jsme zpřehlednění bodového systému a chystáme se na zrušení velkých techničáků od počátku roku 2024.

Ředitelem logistiky společnosti PST CLC Mitsui-Soko se stal Petr Kotora

Novým ředitelem logistiky společnosti PST CLC Mitsui-Soko byl od 1. ledna 2023 jmenován Petr Kotora. Tuto funkci převzal po Jiřím Bradnovi, který se v loňském roce stal obchodním ředitelem a je také místopředsedou představenstva společnosti PST CLC Mitsui-Soko.