Obal v e-commerce musí jít rychle zabalit, snadno otevřít a ve specifických sektorech i poskytnout možnost bez problémů vrátit zboží

10.11.2022 | Logistický HYDEPARK

E-commerce je odvětví s obrovským velkým potenciálem a dynamickým rozvojem. Výrobci a značky působící v tomto segmentu dobře znají trendy a potřeby svých zákazníků. Vědí, že obal musí být funkčně vyladěný, vizuálně krásný a zároveň dávat jasně najevo, že odesílatel i adresát mají snahu chránit přírodu. Značky se velmi správně soustředí na tři věci: branding, ochranu produktu a zjednodušení života svým zákazníkům. S tím se ztotožňuje i 69 % respondentů v průzkumu pro Euromonitor (červen 2021).

Zrychlení logistiky ve fázi balení usnadní značkám zvládnout sezónní výkyvy v poptávce a zároveň ušetří peníze zkrácením procesu. Například obaly s předlepeným samosvoým dnem a rychlé uzavíraní díky integrovaným páskám jsou zajímavá řešení, která značky v poslední době úspěšně implementují.

63 % evropských spotřebitelů je ochotno platit více za udržitelná řešení a udržitelné obaly (průzkum Smurfit Kappa na vzorku 17000 spotřebitelů v e-commerce). V mnoha e-shopech si lze za míý příplatek vybrat obal bez plastových výplní či plastových sáčků. Spotřebitelé vnímají tuto možnost jako svůj vesměs pasivní, ale uvědomělý příspěvek k ochraně přírody – „přiloží ruku k dílu“, ale nemusí nic dělat.

Podle Retail Gazette se v UK z různých důvodů (poškození, pozdní dodávka, cílené vracení) vrací v průměru 15 % zásilek, a zároveň spotřebitelé ve valné většině (81 %) preferují jakýkoliv systém uzavírání pro zpětnou logistiku namísto zalepování páskou. Obal tady může velmi pomoci předejít frustraci při hledání vhodného způsobu zabalení při odesílání zpět do e-shopu, a to bez shánění pásky a nůžek.

Nechte si poradit od profesionálů, kteří umí svým obchodním partnerům pomoci zvýšit prodeje, snížit náklady a předcházet rizikům v logistice.

PPL CZ byla na Vánoce dobře připravena. K ruce měla nový HUB, na 2000 řidičů a dostatek výdejních míst

Loňská sezona balíkového přepravce PPL začala prakticky již na konci října, kdy společnost spustila provoz nového vysokokapacitního překladiště v Hradci Králové. Pro hektické předvánoční období tak PPL disponovala v rámci své přepravní sítě dostatečnou kapacitou. Úspěšnému zvládnutí zvýšených objemů zásilek pomohla i rozšířená síť PPL Parcelshopů a PPL Parcelboxů, které jsou z pohledu životního prostředí, ale i samotné logistiky ekologičtější variantou oproti doručování jednotlivých zásilek až ke dveřím.

EPC projekty mohou být jedním z dlouhodobých řešení energetické hospodárnosti i v segmentu logistiky

Energetické služby se zárukou (tzv. EPC - Energy Performance Contracting) představují efektivní nástroj realizace úsporných opatření. Jejich popularitu nyní umocňuje i současná energetická nestabilita. Již nikdo totiž nepochybuje, že nejlepší energie je ta nespotřebovaná. EPC projekty mohou být jedním z dlouhodobých řešení energetické hospodárnosti také v oblasti budov a areálů sloužící k průmyslové výrobě, skladování, stejně tak celých logistických parků.

VCHD Cargo: ADR přepravy na 110 pravidelných linkových spojích

VCHD Cargo realizuje takové celovozové přepravy pro zboží tříd 2–6 a 8–9 dle klasifikace dohody ADR. Všichni řidiči společnosti musejí absolvovat zákonem dané školení pro přepravu a manipulaci s nebezpečným nákladem, a protože si je společnost vědoma všech rizik,...